Matematykę lubiłam odkąd pamiętam, ale pokochałam ją ,gdy zauważyłam, że dzięki mnie, inni zaczynają sobie z nią lepiej radzić, że w ten sposób im pomagam, a ja… no cóż, kocham ludzi i uwielbiam patrzeć, jak rozkwitają! W 2011 r. rozpoczęłam pracę jako nauczycielka matematyki. Od tego czasu uczyłam w różnych szkołach: szkole integracyjnej, szkole podstawowej, liceum, liceum dla dorosłych. Należę do osób, dla których praca jest pasją i angażuję się w nią całą sobą. Daję z siebie wszystko, staram się aby to co robię było wartościowe i ważne. Więc, jak się możecie spodziewać, życie szkolne mnie pochłonęło i zajmowało większość mojego czasu.
Wszystko się zmieniło po powrocie z urlopu macierzyńskiego (jestem mamą dwóch, rezolutnych chłopców– Szymka i Bartka). Wróciłam do tej samej, ale już zdecydowanie innej szkoły, no i ja byłam już w innym miejscu swojego życia. Zobaczyłam, że nie mogę już pracować tak jak wcześniej, zaczęłam zauważać wiele rzeczy, które chciałabym zrobić, aby pomóc uczniom i nauczycielom, ale nie miałam już na to czasu ani przestrzeni. I tak oto, w 2020 roku powstał pomysł na Odczaruj Matematykę, który teraz przerodził się w Przestrzeń Pozytywnej Edukacji.
Moją misją jest odczarowanie edukacji, nie tylko matematycznej. Chcę również pomagać uczniom znajdować sens uczenia się, odnajdywać siebie, swoje cele, wyposażać ich w narzędzia potrzebne do bycia samodzielnym, sprawczym i wierzącym we własne umiejętności. Stworzyć dla nich przestrzeń pełną szacunku, zrozumienia, wsparcia, zaangażowania, pozwalającą rozwinąć skrzydła– Przestrzeń Pozytywnej Edukacji.
Moje wykształcenie i doświadczenie:
- studia inżynierskie i magisterskie na kierunku matematyka stosowana i matematyka finansowa na Politechnice Gdańskiej
- studium pedagogiczne
- studia podyplomowe z psychologii pozytywnej na SWPS w Sopocie
- kurs tutoringu, jako spersonalizowanej edukacji uczniów zdolnych
- kurs oceniania kształtującego
- kurs pozytywnej dyscypliny dla nauczycieli i rodziców
- liczne kursy i szkolenia uzupełniające, poszerzające wiedzę oraz kompetencje, pozwalające na jeszcze lepszą i efektywniejszą pracę z uczniami
- 9 lat na stanowisku nauczycielki oraz wychowawczyni (w szkole podstawowej, liceum, liceum dla dorosłych)
- ponad 18 lat prowadzenia korepetycji ( w tym lekcje online i webinary)